• Zwroty i reklamacje

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Konsument, który nabył towar na odległość może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny, ponosząc koszty określone w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.

Zwroty są przyjmowane wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w którym należy podać numer ID zamówienia. Prosimy o wcześniejszy kontakt przed wysyłką (najlepiej poprzez e-mail), ponieważ wskażemy adres, na który zwracany produkt należy wysłać. Bardzo ułatwi nam procedurę powtórzenie w e-mailu informacji z formularza zwrotu. Koszt zwrotu pokrywa kupujący. Wysyłka musi nastąpić nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo w e-mailu o odstąpieniu od niniejszej umowy. Ważnym jest to, że zwrócony towar musi być oryginalnie zapakowany, czyli spełniać wszystkie warunki do kolejnej odsprzedaży.

Jeżeli chodzi o reklamacje to są dwa rodzaje:

a) reklamacje dotyczące wad produktów – wady takie będą reklamowane u producentów, przy czym nie czekamy na rozpatrzenie i jeżeli rzeczywiście produkt miał wadę to staramy się od razu rozliczać z Klientem;
b) reklamacje logistyczne - jeżeli produkt trafił do Klienta uszkodzony to konieczne jest spisanie odpowiedniego formularza szkody z kurierem. Zgodnie z prawem wysyłkowym każda paczka powinna zostać sprawdzona w obecności kuriera.